Изследване на университета в Станфърд:
изследователите разгъват в супермаркет сергия за промоция за мармалади - вариант А: 6 вида или вариант Б: 24 вида мармалад.
60% от хората се спрели на сергията с 24 мармалада и само 40% на сергията със 6 вида мармалад.
Хората харесват да имат избор.
Дотук нищо изненадващо, нали? Обаче .. 30% от хората спрели се на сергията с 6 вида мармалад си закупили поне един вид, докато от сергията с 24 вида .. само 3% направили покупка.
Богатият избор пречи на избора!
Дали така не е и с имотите?
(По Кевин Хоган. Наука за влиянието.)
неделя, 6 септември 2009 г.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
2 коментара:
Кевин Хоган е много голям...
Благодаря за един интересен блог
Публикуване на коментар