петък, 14 ноември 2008 г.

Почна се!

Това е моят първи запис в blogНИ. Добре дошли!

blogНИ, добре, но защо?

Тези дни бях в Орландо на годишната конференция на Националната асоциация на американските реалтори. 10 000 души се събират заедно за 4 дни, за да се научат как да бъдат по-добри и успешни брокери в днешните условия.
Та обядвам си тихо, седя на една маса с канадски брокер, говорим си и той ми споделя: "Бях на лекция за блогове. Трябва да го направя и аз." Звучеше ми сякаш наистина ще го направи. А беше видимо на 50-55г.

Това ме стресна. Къде съм аз? Уж от поколението X, а без блог.

Имам ли какво да кажа на света? Май да.
Искам ли светът да ме слуша? Ммм, да.

И така .. почвам, пък къде ще стигна, ще видим.
Блог даден!


(Благодаря на komitata и на carry за светлия пример в блоговоденето. :-)

Няма коментари: